Historic Trophy Assen 12 t/m 14 juli 2013
 

Met het testen op vrijdag werd de motor te warm, na een rondje of vijf ging de temperatuur boven de 100 graden. Aangezien er nooit problemen waren met de temperatuur was het dus zoeken naar de oorzaak. De diverse slangen werden doorgespoeld en alle lucht moest uit het systeem. Op zaterdagmorgen leek het probleem opgelost maar na 20 minuten liep de temperatuur weer op. Alles werd hierna nagekeken en als het nu niet goed zou zijn bleef alleen de radiator over.
Eerst de qualifying en daarna was er tijd voor een andere ingreep. Het werd een zesde startplek met diverse hijgende V-achten achter mij. Dat was een prima resultaat, maar de motor werd weer warm, en ik kon zo geen race uitrijden. De radiator werd gedemonteerd en open geslepen, alles vuil en voor de helft dicht geslipt! Op zoek naar een radiator voor de races van zondag, dit lukte, en de auto stond weer gereed voor de eerste race. De eerste race ging voor een deel achter de S.C. door verloren olie op de baan. De vijf ronden erna kon ik mijn plaats vast houden en dus als 6e overal eindigen. In de tweede race werd het billen knijpen toen na de helft van de race de temperatuur weer opliep. Ik moest wat rustiger aandoen en wat auto's laten gaan. Het werd een 9e plaats maar wel weer eerste in de klasse, toch een geslaagd weekend. Er word nu een nieuwe radiator gemaakt om het probleem op te lossen. We zijn er weer tijdens de Gamma racingdays.

Er is geen verslag van dit evenement.